Nyári kirándulások
CsGyK
Bemutatjuk, hogyan készülünk a nyári kirándulásainkra.

Feltöltve: 2 hónapja

Bár már javában tartanak nyári gyermekprogramjaink, néhány szóban és pár fotóval mesélnénk arról is, milyen előkészületekre volt szükség, hogy a legjobbat tudjuk nyújtani azoknak, akik minket választanak idén nyáron is.

Iskolai szociális segítőként, a tanév közben heti szinten kint vagyunk a kerületi iskolákban, de májusban azért látogattunk ki egy-egy délután, hogy megkérdezhessük a gyerekeket, mit csinálnának, hova mennének el szívesen a szünidőben.

Szerencsére sok ötletet kaptunk, bőven tudtunk választani.

Azóta már voltunk a Városligeti Nagyjátszótéren és a Fővárosi Állatkertben, egy-egy alkalommal 15-20 gyermekkel. Közülünk minden alkalommal négyen-öten vesznek részt a kiránduláson.

Alapos előkészület szükséges minden program megvalósításához.

Hetekkel korábban kezdjük a szervezést, majd minden héten körültekintően átbeszéljük az aktuális eseményt, gondoskodunk az ebéd vagy uzsonna beszerzésről és buszjegyekről, illetve tekintettel a nyárra, a megfelelő ivóvízellátásról és naptejről. Minden résztvevőtől kértünk írásos, szülői hozzájárulást, és a gyerekek szüleivel telefonon egyeztetünk az épp aktuális programról.

A legfontosabb nekünk, hogy a gyermekek jól érezzék magukat, mindezt biztonságos keretek között.

Pár hét elteltével már elmondhatjuk, hogy egy kis mag alakult ki, akik hétről hétre kiváncsian várják, hogy hova megyünk, sőt egymást hívják a programokra. Sok kiruccanás vár még ránk, például a héten számháborúzni megyünk a közeli kiserdőbe, de aki szeretné, a filmnézést is választhatja a MenTában. Terveink között szerepel a különleges Selfie múzeum, illetve az izgalmas Tarzanpark. Több program még szervezés alatt áll, de biztosak vagyunk benne, hogy a gyermekeknek mindegyik nagy élmény lesz.

ESZI Család- és Gyermekjóléti Központ

óvodai és iskolai szociális segítők

csoportja

Szeptember 21. az Alzheimer-világnap
Szeszélyes szeptember a Területi Gondozás nappali ellátásában
1 napja
A szeptemberi hónap sem telt el hasztalanul az ESZI Területi Gondozás idős nappali ellátásában.
Ifjúsági Szakmai Nap
5 napja
Gyermekek számára rendezett programon vettek részt az ESZI Család- és Gyermekjóléti Központ munkatársai
CsGyK
Remekül szerepeltünk a Pauperek Kupáján.
1 hete
Futballversenyen vettek részt a Nappali Melegedő és Utcai Gondozó Szolgálat munkatársai és ügyfelei.
Felhívás
Levendula Nagyi
Kapcsolat

Budapest Főváros XV. kerületi Önkormányzat Egyesített Szociális Intézménye

1157 Budapest, Árendás köz 4-6.