Tábori beszámoló- kicsik
FENO
Tábori beszámoló     2014.06.13. (péntek) 10 órakor indultunk Bogácsra, a buszút során minden rendben volt. 12 órára érkeztünk meg, és mindjárt el i

Feltöltve: 4 éve

Tábori beszámoló

2014.06.13. (péntek)

10 órakor indultunk Bogácsra, a buszút során minden rendben volt. 12 órára érkeztünk meg, és mindjárt el is tudtuk foglalni a szállást. A délután folyamán hét gyerekkel mentünk ki a strandra, akik bent maradtak a házban, a többi felnőttel kreatív foglalkozáson vettek részt. A víz nagyon kellemes volt, a strandon alig volt valaki rajtunk kívül. A délután rendkívüli esemény nélkül zajlott, az este és az éjszaka is zavartalanul telt.

2014.06.14. (szombat)

A gyerekekkel 8 órakor kezdtük a reggelit, egy-két kivételtől eltekintve mindenki jó étvággyal evett. Délelőtt öt gyerek ment a strandra, a többiek képeslapot készítettek az otthonmaradóknak. Az idő nagyon jó volt, a termálmedence vizének hőmérséklete is kellemes volt, a gyerekek jól érezték magukat a vízben. A szép időre való tekintettel a képeslapokat az udvaron készítettük el. A délutáni program is hasonló volt, strandra mentünk egy csapattal, a többiek pedig folytatták a képeslapokat. A strandon most nagyobb tömeg volt, de így is kényelmesen elfértünk, volt helyünk a pancsolásra, a gyerekek nagyon jól érezték magukat.

A vacsora folyamán, és a lefekvésnél is minden rendben zajlott.

2014.06.15. (vasárnap)

A reggeli tevékenységek zökkenőmentesen zajlottak. Délelőtt öt gyerekkel strandolni mentünk, a többiek az udvaron játszottak, akadály verseny volt, és vizes játékok. A strandon most is kicsit többen voltak, de így is nagy helyet tudtunk használni, bejárhattuk az egész medencét, még a vízsugár alá is be tudtunk állni. Délutánra befelhősödött az ég, de eső nem volt, így öt gyerekkel ki tudtunk menni a strandra. Akik bent maradtak, sütit készítettek az esti mulatságra.

Vacsora után pizsama partit tartottunk, megünnepeltük Zsófi és Brigi születésnapját. A délután készített tortát megettük, és utána karaoke partiztunk, amíg bírtuk.

2014.06.16. (hétfő)

Délelőtt a csapat egy részével strandra mentünk, a többiek bögrét festettek az udvaron. A vizet kellemes hőmérsékletűnek találtuk, és az időjárás is megfelelő volt. A gyerekek nagyon jól érezték magukat. Délutánra megint befelhősödött, de szerencsénk volt, mert az eső most is elmaradt, így ki tudtunk menni öt gyerekkel a strandra. Akik bent maradtak, folytatták a bögre festést.

Az este folyamán minden rendben volt, a gyerekek hamar elaludtak, az éjszaka eseménytelenül telt.

2014.06.17. (kedd)

Az éjjel sok eső esett, reggel pedig borult volt az ég, és kicsit fújt a szél, de délelőttre melegedet annyit az idő, hogy négy gyerekkel ki tudtunk menni a strandra. A többiek az udvaron zenélős, körjátékos foglalkozáson vettek részt.

Délután a kertben bográcsoztunk, és közben csapat vetélkedőt tartottunk. A gyerekek nagyon élvezték a feladatokat. Vacsora előtt mindenkinek átadtuk a tábori ajándékokat, a bögrét, a DVD-t és a tábla csokit különböző feladatok végrehajtásával lehetett megszerezni. Vacsora előtt még egy kicsit énekeltünk, és elbúcsúztunk Bogácstól.

Az éjszaka eseménytelenül telt el.

2014.06.18. (szerda)

A busz 11 óra tájban érkezett meg a nagyokkal, addigra mi összecsomagoltunk, és délben indultunk haza. A buszút során minden rendben volt, fél kettő tájban érkeztünk vissza a FENO- hoz.

Készítette: Sódor Anna gyógypedagógus

Ajánlott hírek
Komáromban jártunk
4 napja
Az Időseket Segítő Szolgálat - Arany János utcai telephely tagjai októberben, egy Komáromi buszkiránduláson vettek részt.
Alzheimer Café a Pajtás étteremben
5 napja
Szeretettel várunk minden érdeklődőt az Alzheimer Café soron következő előadására, melynek helyszíne: Pajtás Étterem (1157 Budapest, Zsókavár u. 24-26.), időpont: 2018.11.29-én (csütörtökön) 17-19 óráig
CsGyK
Demencia szimulációs érzékenyítő program
6 napja
Az Újpalotai Család- és Gyermekjóléti Központ munkatársai DEMENCIA-SZIMULÁCIÓS érzékenyítő programot szerveztek.
Cserkeszőlőn pihentünk
1 hete
Az Időseket Segítő Szolgálat Klebelsberg Kunó utcai telephely nappali ellátásának tagjai, Cserkeszőlőn töltöttek 6 felejthetetlen napot.
Területi gondozás
Almakompót készítése a demenciával élő ellátottainkkal
1 hete
Újabb dolgos hétköznap a Kontyfa utcai Időseket és Demenciával Élőket Segítő Szolgálatnál.
Szüreti mulatság
Zenés szüreti mulatság a Klebelsberg Kunó utcai Időseket Segítő Szolgálatnál
Látogatás a Csodák Palotájában
1 hete
Újabb közös programon vettek részt a Területi Gondozás idős ellátottai és a halmozottan fogyatékos gyermeket nevelő szülők.
Legfrissebb hírek
Levendula Nagyi
Kapcsolat

Budapest Főváros XV. kerületi Önkormányzat Egyesített Szociális Intézménye

1157 Budapest, Árendás köz 4-6.